loading...
فوتو بلاگ فرامرز
فرامرز بازدید : 215 یکشنبه 26 خرداد 1398 نظرات (3)

فوتوبلاگ فرامرز ، www.photo-blog.rozblog.com

این مرد جوان با کم کردن 70 کیلوگرم وزن شبیه شخصیت های کارتونی شد

 

جفری با ورزش هاي سبک و آسان شروع کرد و بعد از مدت کوتاهی صبح ها بیدار می شد و روزش رابا پیاده روی در هوای آفتابی شروع می‌کرد. سپس به خانه برمیگشت به مادرش کمک میکرد و شبها ورزش یوگا تمرین می‌کرد.

ادامه توضیحات را در ادامه مطلب ببینید

 

 

 

 

 

فرامرز بازدید : 249 یکشنبه 26 خرداد 1398 نظرات (0)

 

 

فوتو بلاگ، فوتولاگ، زیباترین زن جهان

 

 

باترین زنان دنیا قبل و بعد آرایش| چهره جذاب ترین زنان جهان بدون آرایش

چهره زیباترین و جذاب ترین زنان جهان بدون هیچ آرایشی را می‌توانید در ادامه ببینید که واقعا در عده اي از موارد باهم فرق دارند. عادت کردیم سلبریتی ها را با آرایش وموهای مرتب ببینیم اما بعضی از اون ها هم هستن که هیچ ترسی ازبدون آرایش دیده شدن ندارن. میشه گفت حتی بعضی از اون ها بدون آرایش زیباتر وجذاب تر هم هستن.

 

ادامه توضیحات را در ادامه مطلب ببینید


 

 

 

فرامرز بازدید : 456 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

 

فوتبالیست مشهور اروپایی که ایرانی صحبت کرد. حافظ ناظری در سفر به آمریکا با یکی از ستاره های بزرگ دنیا ملاقات کرد که نکته عجیب این ملاقات فارسی حرف زدن این ستاره بزرگ بود.

 

ادامه توضیحات را در ادامه مطلب ببینید

فرامرز بازدید : 779 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

تصاویری از سوله ی گندمی ک تبدیل ب خانه ای زیبا شد

تصاویر تبدیل شدن سوله گندم به خانه ای زیبا

این خانه دوبلکس است در طبقه پایین اتاق کار و اشپزخانه و هال و یک دستشویی و حمام قرار دارد و در طبقه بالا نیز دو اتاق خواب یک سرویس بهداشتی قرار گرفته است. یک خانواده با ذوق کازاسی انبار گندم خود را تبدیل به یک خانه دوبلکس زیبا کردند.

 

لوویز و ونس امکه نام این زوج با استعداد است که در ایالت کانزاس امریکا یک مزرعه گندم دارند.ان ها انبار گالوانیزه گندم خود را که بی استفاده بود را تبدیل به یک خانه زیبا کردند.

 

 

آن ها برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ انبار خود را بازسازی کردند و ارتفاع ان را کمی بیش تر کردند. این خانه زیبا با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است.این خانواده حتی برای در ورودی و دیوار ها از دو لایه فویر استفاده کردند تا گردوخاک مزرعه وارد خانه ان ها نشود.

برای دیدن تصاویر بیشتر ب ادامه مطلب مراجعه فرمایید

فرامرز بازدید : 710 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

در این مجموعه 12 خانه درختی را خواهید دید، که برای افرادی که هنوز آرزوی دوران کودکی خود را به یاد دارند ساخته شده است، و تصمیم گرفتند بدون توجه به سنشان به آرزوی خود برسند.

با استفاده از این مجموعه، ما امیدواریم که کودک درون شما بیدار شود و مجددا به زمانی برگردید که در آرزوی داشتن خانه درختی بودید، و شاید درخشش یک آرزو در ذهن شما انگیزه ای شود که یک درخت مناسب برای ساختن یک خانه درختی برای شما باشد.

خانه درختی

فرامرز بازدید : 547 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (1)

علیرضا حقیقی

مسعود فدوی آرایشگری است که نه فقط موهای علیرضا حقیقی که در طول سال‌های گذشته موهای بسیاری از ملی‌پوشان و حتی هنرمندان کشور را به گفته خودش اصلاح و مرتب کرده است.

برای دیدن توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

فرامرز بازدید : 561 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

ژاپنی ها از ماشینی رونمایی کردند که به صورت اتوماتیک مسافران را از مکانی به مکان دیگر منتقل می کنند. این خودروها که تک سرنیشنیه نیز هستند باعث برداشته شدن یک گام بلند و مهم به سوی تحقیق ایده های موجود در رمان های تخیلی شده اند. البته مسافران قادر خواهد بود تا در مواقع اضطراری کنترل خودرو را به وسیله جوی استیکی که در کابین ماشین قرار دارد، به دست بگیرند.
خودروی جدید در اصل با افزایش جمعیت سالخورده ژاپن و برای افرادی که در راه‌رفتن با مشکل مواجه هستند، طراحی شده و به قدری کوچک است که می‌تواند در فضای پیاد‌ه‌روها حرکت کند.
این ربات مجهز به جی پی اس است که به آن امکان یافتن مسیر را می‌دهد. خودروی جدید همچنین دارای حسگرهای مسافتی لیزری است که برای شناسایی موانع به کار می‌رود.

ماشین تک نفره , فوتو بلاگ فرامرز

فرامرز بازدید : 471 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

فیلم لاله در مورد زنی با نام “لاله صدیق” است که این زن یک قهرمان رالی می باشد. روز بیست و یکم اسفند ماه این فیلم درسالن اجتماعات پردیس ملت به جلوی دوربین رفت و هم اکنون نیز این فیلم در همان لوکیشن و با بازی نیکی کریمی و سام قریبیان ادامه دارد.

روز گذشته  نماهای مربوط به دفتر تبلیغاتی با حضور نیکی کریمی به عنوان مدیر شرکت تبلیغاتی جلوی دوربین رفت. فیلم به زبان انگلیسی ساخته می‌شود و احتمالا فیلمبرداری آن تا خردادماه سال ۹۲ به طول خواهد انجامید.

عکس نیکی کریمی در فیلم لاله , فیلم لاله , فوتو بلاگ فرامرز

فرامرز بازدید : 395 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

در جدیدترین آمارها و سنجش‌ها ۵ خودروی برتر و لوکس سال ۲۰۱۲ معرفی شده‌اند. سال گذشته، یعنی در سال ۲۰۱۱ هر ۵ خودروی برتر جهان به نوعی ساخت دست آسیایی‌ها بودند. به همین خاطر خودروهایی نظیر تویوتا، هیوندا و مزدا رده‌های ابتدایی جدول را کاملا به خود اختصاص داده‌ بودند. در ادامه با پنج خودروی برتر سال ۲۰۱۲ آشنا شوید:

برترین خودرو های جهان , فوتو بلاگ فرامرز

 

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 434
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,448
  • بازدید ماه : 1,448
  • بازدید سال : 26,504
  • بازدید کلی : 649,368
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    .

    ابزار هدایت به بالای صفحه